Mit der Aktivierung der Google-Suche bestätigen Sie, dass Sie mit der Einbindung und der dazu erforderlichen Datenübermittlung an Google einverstanden sind. Möchten Sie, dass ihr Browser sich diese Entscheidung merkt, wird ein Cookie mit einer Gültigkeit von 31 Tagen abgelegt.
Alternativ können Sie die Suche auch mit der freien Suchmaschine DuckDuckGo durchführen!
Twaddle, H., &
Grigoropoulos, G.
(2016).
"Modeling the Speed, Acceleration, and Deceleration of Bicyclists for Microscopic Traffic Simulation"
,
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board
,
2587
(1),
8-16.
Twaddle, H.,
Schendzielorz, T., &
Fakler, O.
(2014).
"Bicycles in Urban Areas: Review of Existing Methods for Modeling Behavior"
,
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board
,
2434
(1),
140-146.
Margreiter, M.,
Krause, S.,
Twaddle, H., &
Lüßmann, J.
(2014).
"Evaluation of Environmental Impacts of Adaptive Network Signal Controls Based on Real Vehicle Trajectories"
,
Transportation Research Procedia
,
4
,
421-430.
Twaddle, H.
(2011).
"Stated preference survey design and pre-test for valuing influencing factors for bicycle use"
.
2010
Twaddle, H.,
Hall, F., &
Bracic, B.
(2010).
"Latent Bicycle Commuting Demand and Effects of Gender on Commuter Cycling and Accident Rates"
,
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board
,
2190
(1),
28-36.